Se flere på HITME.NO

På benen..

2009-01-0122:56:48
Skrivet av Sandra Edlund

Den första dagen på det nya året är snart slut och jag sitter på jobbet! Känns lite konstigt att träffa folk igen och vara lite social. Varit sjuk lite för länge kanske?

Första dagen jag är tillbaka på jobbet sen jag blev dålig, hade tänkt jobba natten till nyårsafton men min kropp var inte riktigt så stark som jag trodde. Svimattack inne på Guldfynd kändes inte som en hit! *suck*

Men nu har det varit nyårsafton och jag har självklart lite glammiga bilder att dela med mig av, hemma!

Ville bara säga att jag är tillbaka till verkligheten igen och mår bättre.. wiiie!

Hoppas ni alla haft en trevlig början på året!

Hugs n' kisses!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback