Se flere på HITME.NO

En dag med frukost!

2009-01-1414:07:50
Skrivet av Sandra Edlund

Jajamänsan! Ni läste rätt! Idag tog jag tag i saken och åt havregrynsgröt till frukost. Duktig va! :) Åt faktiskt ordentligt igår innan jobbet också. Pasta och köttbullar fick det bli!

Men en kostrådgivare vore nåt. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag periodvis äter så dåligt, slöhet antar jag. Tror att träning skulle vara något! Då får jag åtminstone upp hungern!

Det blir något att bita i!

___________________

Igår kom Baby hem från sin business trip! Inte nog med att det var trevligt at han var hemma, han hade så gulligt med sig ett paket till mig! Supersnäll som han är!





Ett paket fullt med massa Body Shop produkter! :) Perfekt!

Massa tack Baby! Du är bäst!! *puss*

___________________________________



Kommentarer:
Postat av: Julia

aoow söt kille du har, sånt paket kan få varenda liten tjej att bli lycklig haha :)

Postat av: Sandra

Ja... jag tror han kan läsa mina tankar! På allvar :)

2009-01-14 | 14:45:58
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback