Se flere på HITME.NO

Website soon online!! www.sandrae.com

2009-02-2514:10:46
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vet att ni inte kommer tro det här förrän ni ser det med egna ögon!

Det är en lång historia när det kommer till min hemsida som har legat nere i flera år nu! En design för denna site har funnits i flera år dock, men för att kunna använda den så var den tvungen att kodas. Vilket jag inte kunde/kan.

Zolex skulle då stå för den biten. Vilket de också gjorde då de anlitade en norrbagge som skulle bygga en motor så man enkelt sen kunde jobba med den på egen hand. PERFEKT! Eller hur! Tills den här killen inte riktigt gjorde som det var sagt.

Vi skickade designen för siten och tillbaka kom något HEELT annat. Helt annat upplägg på designen och sen var det en lång väg till att själva motorn skulle fungera som den skulle. Long story som sagt...

Jag kände inte mig bekväm med den nya layouten för siten och tyckte att då får hellre siten ligga nere än att jag lägger upp något som inte känns bra.

MEN!!!!

Sen kom dagen då Roger (Zolex) ringer och berättar att han jobbat om hans motor mot min gamla design. Många buggar har det varit och Roger har jobbat stenhårt med att få den att fungera! Han är inte dum den där karln inte. Han löser de flesta problem och är otroligt duktig. Tusen tack Roger!!

Så nu ser det riktigt ljust ut :)



                                                                  ................ eller ser du suddigt? Hihihi!

    När allt är klart kommer det klarna och ni får se hela resultatet!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Måste skaffa glasögon...



Ja nu e det nära :)



Skumpa någon?!? ;)



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback