Se flere på HITME.NO

Bortbjudna ikväll!

2009-02-0716:44:03
Skrivet av Sandra Edlund

Ska snart röra mitt lata arsle och hoppa in i duschen! Göra mig i ordning och sen ska vi vidare på parmiddag hos en av Babys bästa vänner/kompanjon. Det ska bli mkt trevligt med middag och jag antar att Melodifestivalen kommer susa i bakgrunden....

Just nu känner jag mig lite seg, vet inte vad jag ska ha på mig och ligger efter i planeringen. Därför är det superbra att jag sitter här o berättar om det istället för att gör något åt det!

Skärpning! ;)



Kommentarer:
Postat av: Ellinor Adolfsson

Sv: Klart jag är med och tävlar ;)

Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

åh, vilken fin deisgn =)

2009-02-07 | 21:17:06
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elinor: KUL! Lycka till :)



Amanda: Tack så mkt!

2009-02-08 | 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback