Se flere på HITME.NO

Mammas 50 års fest!

2009-02-0203:25:19
Skrivet av Sandra Edlund

Inför mammas födelsedag så har jag fixat o donat med massa olika hemligheter som mamma inte skulle veta om. Det enda hon fick veta var att hon skulle vara redo tidigt på morgonen för att åka iväg. Därmed har hon haft ont i magen en helvecka och nervryckningar i ögat.. haha!

Hon har beklagat sig över hur ont det gör att köra paintpall, hur höjdrädd hon är för att hoppa bungyjump och alla andra diverse saker.

Jag har då kryddat det hela med att sagt "det ska kännas när man fyller 50" men så elak var jag inte som dotter, utan vad jag hade planerat var bara fina saker.

Här är vi påväg ut för att hämta mamma med en liten present + champagneflaska!




Där står vi en långstund innna hon öppnat och jag börjar bli orolig för att hon ligger o sover, men efter ett tag öppnar hon dörren så vi kunde sjunga för henne. Inte låg hon o sov inte, hon hade varit så nervös att hon knappt sovit något under hela natten.. stackarn!

I paketet var en specialtryckt tröja som hon skulle ha på sig hela dagen! Passade perfekt! :)



Sen for vi vidare, i bilen kollar vi läget....



Väl framme kliver vi av och går in hos frisör "Wighead" Där väntades en omstyling av håret där hon fick göra vad hon vill. Med lite (mkt) hjälp av frisören så går mamma med på att byta frisyr. Detta gillade vi!! Hon färgar underhåret och lägger mörka och ljusa slingor i överhåret + nyklippt! SUPERSNYGG blev hon!








Efter att hon blivit riktigt snygg i håret far vi vidare mot Make Up Store där en sminkning väntar tillsammans med Merit










Mamma är inte den som vanligtvis sminkar speciellt mkt, lite mascara sen är hon nöjd. Men nu blev hon så himla snygg att jag hoppas hon fick blodad tand. Kolla så bra det blev:



Fler bilder från senare av kvällen kommer!


Kommentarer:
Postat av: cia

Hälsa din mamma att hon blev sket snygg. Fast hon läser säker detta själv kom jag på. =) Shit vilken babe.Det var en riktigt bra present till henne.

2009-02-02 | 11:58:50
Postat av: Sandra

Halloj Mer bilder!! Vad hände sen?? Spännande värre!!



Kram Sandra

2009-02-02 | 21:44:16
Postat av: Sandra

Ja visst blev hon fin! Tror jag sa tjatade ut henne om det under dagen. Så jag hoppas hon tog åt sig! :)



Mer bilder kommer nu...



Postat av: Malin

Din mamma blev verkligen jättefin! Hälsa så mycket från lilla Malin

2009-02-03 | 13:24:44
Postat av: Mamsen

Tack Kia o Malin ni är toppen-tjejer. Och alltid så fina. häls.

50-taggarn.

2009-02-04 | 05:33:12
Postat av: Anonym

Oj vad tjusig mor du har!!!! Jättebra tips till min egen mor som snart fyller jämt.

2009-02-20 | 21:00:47
Postat av: Louise

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2012-03-18 | 15:16:23
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback