Se flere på HITME.NO

Uppdatering...

2009-02-1902:18:24
Skrivet av Sandra Edlund

Flängt runt lite här o där under eftermiddagen-kvällen. Avslutade mitt flängande genom att åka till jobbet och har jobbat några timmar under natten. Var inte alls sugen idag, jag var frusen, lite trött och ville bara ligga i soffan och titta på en film....

Men blev på lite gladare humör när jag kom hem och skulle surfa... där under locket på datorn låg en liten söt lapp!
Tack Baby....



Självklart har jag även hunnit med att sy lite också, trots att jag jobbat under natten. Ibland gäller det att vara effektiv. Blir en hel del syande nu, känns i huvudet. Men samtidigt så är det sjukt kul att få ner alla ideer till ett plagg och inte bara i mitt huvud.

Har längtat efter att kunna göra något med det underbara tyget jag hittade i Sthlm igår. Härlig korallfärg som blir skitfint i Thailand när man fått lite färg :)

Klicka här för att se vad det blev!


Nu ska jag titta på CSI innan jag somnar....


Kommentarer:
Postat av: R

Sjukt snygg den blev, as usual ;-)! Gick inte att lämna nån kommentar på Ckrets bloggen så jag gör det här istället :-)!



Puss

Postat av: Sandra

Tack Baby! Jag bara ÄLSKAR det där tyget!! Kommer bli så fint i Thailand! Vet inte hur många bikinis jag kommer ha med mig, kommer bli svårt att välja vad jag ska ha på mig hela tiden.. hihi! :) PUSS



P.s Vad konstigt att det inte funka o skriva på Ckrets bloggen då!!

2009-02-19 | 14:43:28
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback