Se flere på HITME.NO

Underbar kväll!

2009-02-2002:49:00
Skrivet av Sandra Edlund

Ikväll hade jag och Baby some quality time tillsammans! Väl behövlig sådan... Otroligt bra initiativ av oss tycker jag :)

Vi gick ner till Harrys och åt en god bit mat och sen gick vi på bio och såg Valkyria!

Trailern:



Den var bra! Jag gillar filmer som är baserade på verkliga händelser och speciellt i sånna här fall! Mkt intressant och spännande!! Men inte så bra att jag rekomenderar att man måste se den på bio. Kan lika gärna njutas av att se den hemma i soffan. Men ni borde helt klart se den iaf!

Imorgon är det fullspäckat schema! Har massa o fixa med när jag vaknar, tills klockan slår 15.30 då ska jag åka till mormor och äta riktig hushållsmat! :)
Sen efter det beger jag mig till Uppsala för att fota i Zolex Studios!

Så nu är det bäst att jag går o lägger mig så jag är pigg o fräsch imorgon!

God Natt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback