Se flere på HITME.NO

Till Er alla...

2009-02-0614:26:44
Skrivet av Sandra Edlund

.... som försöker få tag i mig genom hemtelefonen och ALLTID kommenterar liknande "Är du aldrig hemma?"

Kan jag informera om att vi har haft problem med vår hemtelefon sen innan jul. Helt plötsligt så slutade vår hemtelefon fungera, likaså hos vår granne under oss.

Vi har försökt kontakta Telia med massa felmeddelanden men inte fått något svar. Idag hade tydligen Telia varit hos grannen och fixat problemet. Någon typ av störning ligger i huset och det kan eventuellt bero på vår hyresvärds grävningar utanför. Och självklart står inte Telia för några återbetalningar eftersom problemet inte ligger hos de, utan i huset!

Men det är ju inte vårt fel att vårt hyreshus har problem med kablarna. Jag tänker knappast stå för någon kostnad av telefonen som inte fungerat på flera månader!!

Förövrigt så fungerar ingen av Babys mobiltelefoner heller, varken jobbmobil eller privat. Så han blir helt oanträffbar just nu. Men mig går det att nå på mobilen... än så länge!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback