Se flere på HITME.NO

Tävla och vinn underklädes set från Ckrets!

2009-02-0623:40:49
Skrivet av Sandra Edlund

För Er som inte visste det så körde jag igång blogg-shoppen för Ckrets i slutet av januari. Sen har det tyvärr inte hänt så mkt sen dess men NU! Nu så...

Jag kör igång en tävling i samband med denna start och för att fira att Alla Hjärtans Dag snart är här! Blev ett perfekt underklädes kit med det nya tyget jag köpte.

Har märkt att det är väldigt svårt att få fram de rätta färgerna med kamera för detta tyg. Det är mörkt rosa/cerise. Men när jag sytt det så ser det mer rött ut mot det svarta. Fast kanske inte lika rött som det ser ut på bilden här....

Men men.. i vilket fall så är det ett jäkligt snyggt set och jag är jättenöjd med det! Lagom sexigt med lite genomskinliga partier i tyget och fräsch färg.

Perfekt att klä sig i om du vill överraska din pojkvän på alla hjärtans dag, eller en perfekt present till din flickvän om du är kille.... eller om du bara vill vara med o tävla och rama in den eller vad som, så är du välkommen att göra det!

Setet är i storlek Small och består av en överdel och ett par tillhörande hipsters.



För att vara med o tävla så gå in på http://blogg.ckrets.se och läs om hur du går tillväga!

Den 11 februari dras en lycklig vinnare!

LYCKA TILL!



Kommentarer:
Postat av: emelie

Väldigt fina underkläder o bikinisar du gör=)

2009-02-07 | 15:26:13
Postat av: Sandra

Tack så mkt! :)

Postat av: Ellinor

Sv: Eller hur ;) Man känner sig som en ny människa med lite färg.

2009-02-07 | 16:42:47
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback