Se flere på HITME.NO

Nya äventyr...

2009-02-0322:06:07
Skrivet av Sandra Edlund

Imorgon tar jag med mig mamma och åker iväg på äventyr. Ska bli roligt, kan tyvärr inte berätta mer eftersom det ska vara en överraskning. Men delar garanterat med mig när vi är hemma igen :)

Vi åker iväg och några har precis kommit hem, nämligen Babys föräldrar. De är hemma igen efter 2 veckor i Thailand. Vi var där och fikade och lyssnade på deras innehållsrika resa. De var i Kaoh Lak och gillade det verkligen. Tidigare har de varit i Kata och som de flesta av oss är de rätt less på den stora turismen som blivit där.

De var härligt bruna och frusna såklart! Men de hade haft en underbar semester och det får en att längta ännu mer. 48 dagar kvar nu.. hihi!



Men nu ska jag in till jobbet o äventyra där lite....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback