Se flere på HITME.NO

Ny laptop!!! Vill ha!

2009-02-0322:36:37
Skrivet av Sandra Edlund

Alltså... det här funkar snart inte längre....

Jag behöver en ny laptop! Har väntat in ni det sista för att köpa mig en ny, för min fungerar ju faktiskt. Men jag blir så less på att min dator inte har bluetooth inbyggd och den bluetooth jag köpte till gick sönder för ett tag sen. Istället för att köpa en ny vill jag alltså ha en helt ny dator. Det är inte enda anledningen... men jag behöver updateras helt enkelt!

Då kommer man till nästa problem, vad ska jag ha för dator då? Ibland vill jag ha en Mac, mest för musikprogrammets skull och det har ju Baby. Vilket jag får låna ibland om jag är snäll....



Ibland vill jag ha en minidator, men blir den föööör liten?



Ska man slå ihop det och införskaffa sig en MacBook Air??



Det är inte lätt.....

Jag vet iaf att jag INTE vill ha; En 17 tums dator. Toooo big for me!


Kommentarer:
Postat av: Tobias Tuleby

Klart som sjutton du ska ha en Mac! Du kommer inte ångra dig :)



Varför inte en MacBook, den är smidig och nice



Good luck :)

2009-02-04 | 12:33:36
Postat av: Sandra

ALLA som äger en Mac/Macbook säger likadant! Jag är inte riiiiiktigt kompis med Mac än men vi får se :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback