Se flere på HITME.NO

När rensade du din golvbrunn senast?

2009-02-2516:20:27
Skrivet av Sandra Edlund

Det är bland det äckligaste som finns, mest motbjudande och går inte att göra utan att få kvälvningar!!

Har precis tagit tag i det vidrigaste jag vet! Nämligen rensa golvbrunnen i duschen! FYYY FAAAAN! Vad äckligt det är!!!!

Från och med nu så är det där en mansgöra! Jag är ledsen Baby.........



                             En skitig golvbrunn... från google.se!

När rensade du sin brunn senast? Tänk på så mkt skit det hamnar där och bara växer och växer...



Kommentarer:
Postat av: Johan

Det är konstigt... min fru säger likadant... fast det är hon som har 45 cm långt hår!!!

2009-02-25 | 20:27:00
Postat av: Robban

Certainly hunny, I love digging in da dirt ;-)! Ett plus är ju oxå att jag i grund o botten är färdigutbildad (3-årig linje) golvbrunnsrensare, haha ;-) puss på dig!

Postat av: Sandra

hahahaha!

2009-02-26 | 12:59:56
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback