Se flere på HITME.NO

It's been a looong day!

2009-02-1723:20:24
Skrivet av Sandra Edlund



Hann inte mer än vakna, sminka och klä på mig! Sen bar det iväg... iväg mot Stockholm för att bla träffa söta Sandra! Sandra och jag har kännt varandra i många år men träffas sällan. Första gången jag träffade Sandra var genom TV rutan då hon var med i Villa Medusa. Hur många år sen var det egentligen...!?! Sjukt länge sen iaf, när vi sen träffades IRL i samband med modelljobb så fick jag lära känna en väldigt god vän. Vi har varit iväg på några fotoresor ihop och jag har alltid trivits väldigt bra i Sandras sällskap. Hon känns som en storasyster som rår om mig.
Tyvärr träffas vi alldeles för sällan. Men idag var det dags för en  återförening! :)

Har haft en jättetrevlig dag tillsammans då vi först träffades i Sundbyberg och strosade runt i den otroliga tygaffär som ligger där. Sen hade hon en annna tygaffär som hon kände till. Så vi åkte vidare dit och jag hittade massa fynd :)

Efter massa shopping tog vi en break i Kista centrum och fick i oss lite god mat. Sandras sambo Stefan dök upp oss gjorde oss sällskap. Jag åt en så otroligt god italiensk maträtt... I love Italian food :)

Efter maten tog vi en fika och bara pratade! Pratade pratade pratade.. tills det var dags att åka hem för mig. Då var klockan redan runt 21.00.



                                 Ett stycke Sandra under vår fika :)



                         Ett stycke monster fika till bara MIG!!! :)

Nämligen så att Sandra och Stefan kommer vara i Thailand samtidigt som jag o Baby, så vi försöker planera in så vi kan umgås under en tid där.
För några år sen bodde Sandra och jag  ihop under 2 veckor på en fotoresa i just Thailand. Vi pratade då om att göra en resa dit tillsammans igen... och nu så blir det av. Under andra omständigheter då...

Ska blir jättetrevligt :)



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh snuttan vad fint du skriver om mig.. gillar dig oxå, mycket!! Vi har en gemensam konstig humor.. och när vi börjar skratta går det inte liksom att stoppa...:))

Hoppas verkligen vi kan ses nu innan här och planera, det vore ju såå sjuuukt kul att ses där nere på stranden! Dricka paraply driknar och kolla på konstiga människor.. som precis som vi.. steker sig i solen ha ha!!



Har förövrigt blivit klar m toppen, den blev bra. Dock lite justeringar.. insåg att pressar foten var för hård.. och det när jag var klar.. men jag kortar ärmarna lite så blir det nog bra..

Kanske får du se den i helgen om det blir av, eller om ni far på andra äventyr.

I morgon början våndan över hur jag ska få till bikinin jag har i mina tankar.. ha ha Ja det löser sig nog..

Stor kram S

2009-02-18 | 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback