Se flere på HITME.NO

In i fotostudio!

2009-02-2015:27:30
Skrivet av Sandra Edlund

Usch vilken stressmage jag har nu.. för att inte tala om mensvärk på det! Eller om det är mensvärken som känns som stressmage, fast jag är ju otroligt stressad så det skulle inte förvåna mig om det verkligen är stressmage....

Om ni läser de översta raderna på 2 sek så förstår ni hur jag upplever vardagen just nu!

Har haft 110 saker att göra nu under förmiddagen för att hinna med allt innan jag ska iväg. Åker nämligen till Zolex Studios nu och fotar lite. Tar med lite av mina nya produkter och hoppas det blir lika bra som det ser ut i mitt huvud :)

Önskar jag hade kunnat stanna tiden och hunnit med fler saker, var tyvärr tvungen att skära ner på saker jag skulle hinna med. Men men.. ibland får man göra vad man kan!

Så nu ska jag iväg till mormor och äta innan bilen går vidare mot Uppsala!

LATER!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Kan inte påstå att din stress eller verk märktes...

Samma sprudlande glada o energiska Sandra som är kanon o jobba med :)



Tack för en kul o bra plåtning! :)



Höres!



Rodge

Postat av: Sandra

Tack så mkt Roger! Härligt o höra att du var nöjd med min insats. Kan inte annat än säga detsamma! Har precis tittat igenom bildmaterial och är supernöjd :)



KRAM

2009-02-22 | 12:43:06
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback