Se flere på HITME.NO

Det är fredag kväll.. jag sitter på jobbet!

2009-02-2721:29:12
Skrivet av Sandra Edlund

Shiiit vad dagen gick fort då, för att inte tala om veckan!!!

Fast det är inte så konstigt att jag tycker dagen gick fort, vaknade aaaaalldeles för sent idag! Slog upp ögonen och kände mig fortfarande trött. Brukar ha en inbyggd klocka som väcker mig strax innan 12-slaget men idag när jag tittade på klockan var jag tvungen att gå ut i köket för att titta om det verkligen stämde! Klockan var efter 13.00 och jag var fortfarande trött... vad är det som händer!?

Vaknar man så pass sent så behövs inte mkt mer än ett par samtal och sen är det redan efter 16.00. En dusch innan jag blev upphämtad av Baby för att åka ut till mamma och Lasse en sväng. De bjöd på mat och alkoholhaltiga drycker för den som inte skulle jobba... dvs Baby! Jag fixade naglarna istället :) Blev svarta tippar den här gången. Men tyvärr så har mina naglar gått av massa och jag har inte brytt mig så mkt om de så de är inte så snygga som de brukade vara... :(

Men de duger tills imorgon då jag ska bege mig mot Hedemora tillsammans med Ella och Sabina. Det är dags för Hardrock Hallelujah igen och det känns bra! Denna gång har jag inte en förbaskad mensvärk iaf. Det gör rätt mkt! :)

Men innan dess så ska jag få besök, blev jätteglad när jag Frida hörde av sig och frågade om hon fick komma över på lördag. Har inte träffat henne så skitlänge och sen hon flyttade till Finland så blir det tyvärr inte så ofta :(

Kul att de vänner jag lär känna som bor utanför stan verkligen vill komma hem till mig och hälsa på någongång också. Oftast passar jag på när jag är ledig att hälsa på vänner som bor en bit bort, oftast sthlm. Klart att det är roligare att jag kommer dit, Eskilstuna är ju inte så mkt att hurra för... men det är ändå mitt hem och jag värderar verkligen de vänner som vill komma och se hur jag har det :)

Men nu ska jag återgå till jobbet och sen hem o förbereda morgondagen!

LATER! :)



Kommentarer:
Postat av: Ella

Syns i morn! Ska bli kul! Hälsa Frida från mig oxå!!

(PS ringde dig i tisdags när ja va på Kristallgrottan men du va kanske upptagen då..)

Postat av: Sandra

Ja, jag är taggad och ser fram emot morgondagen! :)

Ska hälsa så mkt till Frida! Ska bli kul o träffa henne!

Lyssnade av mitt mobilsvar när jag vaknat, tänkte jag skulle hinna hälsa på sen men hade annat att göra också så tyvärr hanns det inte med. Men hoppas du blev snygg i håret :) Jag får ju se imorgon, eller idag.. om några timmar. Beror på hur man räknar :) Hihi...

2009-02-28 | 04:24:14
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback