Se flere på HITME.NO

Dålig uppkoppling...

2009-02-1019:19:08
Skrivet av Sandra Edlund

Man märker hur livet kretsar runt internet! Har haft jättedålig uppkoppling helt plötsligt här hemma då vi haft en nedladdnings hastighet på 0.05 Mbit/sekund!!! (enligt avläsning på bredbandskollen.se)

Ni förstår!

Det har alltså knappt gått att ta sig fram genom sidorna men ändå sitter man och försöker och blir mer o mer irriterad. Men nu hoppas jag på att det fungerar bättre (det visar sig om detta inlägg blir publicerat eller ej)

För övrigt så har jag inte haft batteri på min mobil, den dog och jag har inte hittat laddningskabeln. Dåligt av Xperia att ha samma laddningskabel till batteriet som till att överföra bilder till datorn!

Eller så bevisar det hur slarvig jag är...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback