Se flere på HITME.NO

Superskön lördag!

2009-12-0602:45:59
Skrivet av Sandra Edlund

Det var inte lätt att vara jag natten tills idag... asså natten till lördag! Jobbet höll på o ta död på mig men jag kom hem levande efter mycket krångel! PUUUH! Jobbigaste natt jag varit med om någonsin!

Så så mkt sömn blev det inte fast klockan var mkt när jag gick upp. Upp för att inhandla massa klappar på stan! Guuud så kul det är att handla julklappar! I love it!

Efter julklappsmaratonen så storstädade jag hemma, var kom all energi ifrån kan man undra...? Fråga mig inte! ;)

Sen blev det en lugn stund innan det blev lördagsmat! Min egna kycklingtortillas! SMASKENS!! Till efterrätt blev det en Ben & Jerrys glass! Baby tyckte jag förtjänade det efter min duktiga städning :) Hehe...

Efter Robinsson och annat roligt att vila ögoen på kunde jag inte hålla mig från pennan!

Resultatet:




Work in progress :)

Imorgon väntar årets första julbord!!!!!! Wiiie.. men nu först väntar sängen ;)

GOD NATT!!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Önskar jag kunde känna samma sak inför julklappshandeln... Brukar vara kul men i år känns det bara som en stressfaktor... Kanske släpper när jag kommer igång... :)



Ville bara säga att du är attans duktig med pennan!!

Keep it up girl! :)



// Rodge

Postat av: Sandra

Tråkigt när det blir stressigt när julklapparna ska inhandlas, det som är så roligt :)



Kul att du gillar mitt jobb med pennan! Det är riktigt roligt... men det kanske märks? Med all tid jag lägger ner på det ;)



2009-12-07 | 01:11:44

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback