Se flere på HITME.NO

Söndagspunk!

2009-12-0701:09:58
Skrivet av Sandra Edlund

Jag sitter i soffan med kulmagen skymtandes under min "Likk Em Up" t-shirt från Manipulate!

Länge sen jag vräkte i mig så mkt mat som idag! Julbord kan verkligen få en att föräta sig!! När väl gränsen är korsad och du kommer in i andra andningen på ätandet kan inget stoppa mig ;)

Det var väldigt trevligt att äta ihop med familjen Petterssons!

För att dämpa ångesten efter all mat blev det en långpromenad i rusket! Vad hände med det mysiga vädret då frosten låg så mysigt och all lera och gägg var som bortblåst! Att önska kylan tillbaka är också något nytt som kommit med husköpet tror jag!

Ni har väl inte missat att tända det andra ljuset på ljusstaken? Det gjorde vi under tiden vi pyntade lite mer här hemma! Fler tomtar och glitter i huset :)

Sen myste vi till det på övervåningen med glögg och film. Ingen bra film dock... la inte ens namnet på minnet : / Utan jag skissade vidare på mitt ritblock istället!



                                Blev en liten punkare denna gång!! :)


Kommentarer:
Postat av: Ann

Julemys! Vi (läs jag) julmös på lördagen med julmusik och julklappsinslagning :-) Skönt att vara ute i god tid för en gångs skull med klapparna.

Gott med julbord, ska på mitt första imorgon på lunchen :-)



Ha en mysig kväll! kram

Postat av: Sandra

Låter jättemysigt.. precis som det ska vara innan jul :)

2009-12-09 | 03:31:30
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback