Se flere på HITME.NO

Sista helgen innan jul! :)

2009-12-2020:32:17
Skrivet av Sandra Edlund

Det blev riktig lördagsmat igår då vi lagade hasselbackspotatis med fläskfile och kantarellsås. Riktigt gott med en fräsch sallad och ett glas vin till :)





Sen tog vi på oss ordentligt och värmde en kaffedrink i mugg som vi värmde oss med medans vi tog en långpromenad ute i snöyran. Ett riktigt gott tips till er som gillar kaffedrinkar som är söta. Latte med Malibu!! 10 i topp betyg om ni frågar mig. Kan man inte tro att kaffe och kokos ska gå ihop men det är riktigt gott! :) Tips från coachen ;)




Mysigt det ser ut med all julpynt som lyser upp och stora snöflingor som faller :)

Medans Baby tittade på film passade jag på att rita lite...



Blir roligare och roligare att rita och jag hoppas det blir bättre och bättre. Ska visa upp fler saker jag ritat efter jul ;)

Fick besök av Mattias som Baby har sitt aktiebolag ihop med innan de skulle bege sig till Stockholm för ett spännande möte. Han såg mina ritningar och gillade det jag gjorde så nu har de bestämt sig för att testa en av mina skisser på en t-shirt och se vad Carlings säger om det :) Vore kul om de ville köpa in! :)

Men när de begett sig av så tog jag på mig varmt och åkte ut till mamma för att gå i skogen med hundarna.



Kameran följde med såklart! ;) I skogen finns mkt roligt att fota... tex. träd och en himmel:



Snyggt va..? :)

Var såklart tvungen att fota hundarna också! De är ju så fina!



Nikki....



.... och Blackie.... Ett riktigt radarpar ;)



Kommentarer:
Postat av: Karl

Hejsan har du en modellsida utöver bloggen och undrar om du jobba som modell

2009-12-22 | 00:54:00
Postat av: Sandra

Ja det stämmer. Gå in på www.sandrae.com och titta! Mvh Sandra

2009-12-22 | 14:29:31
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Cris Design Photography

Duktig du är på att rita

2009-12-30 | 16:47:47
URL: http://www.crisdesigns.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tack så mkt! Tycker det är jättekul :)

2009-12-30 | 21:31:11
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback