Se flere på HITME.NO

Mumsigaste ugnspannkakan någonsin ;)

2009-12-0122:28:33
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken deprimerande dag det har varit!

Bara suttit i samtal med diverse okända människor som man annars aldrig skulle ringt om det inte vore för min förbannade klantighet med bilen! *Morr*

Mellan telefonsamtalen så har jag ätit.. och ätit... och ätit... Jag inser nu att det måste varit tröstätit jag gjorde för att småäta sådär gör jag aldrig vanligtvis.

Tröståt så pass mkt att jag nästan glömde att göra mat i slutänden. Som tur var kom Babys bror förbi och kunde köpa med sig lite ägg och mjölk så vi kunde göra mumsig ugnspannkaka till oss allihopa!

Tänkte tipsa er om en liten smakligare ugnspannkaka jag gjorde idag. Spetsade nämligen den med lite bacon, frusna hallon och vaniljpulver! Blev betydligt godare än att ha sylt till! :)



Då bären var osockrade toppade vi det med sprutgrädde för sötheten och även lite socker på det, för den som kännde för det!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback