Se flere på HITME.NO

Korsett

2009-12-1101:34:56
Skrivet av Sandra Edlund

Det är så snyggt att bära en bygelkorsett som linne tycker jag och hittade en som jag testade häromdagen! Tyvärr är det likadant varje gång jag testar en korsett som är sydd med skenor i....då står hela korsetten rakt ut :(

Så himla tråkigt för det ser förjävligt ut och blir oanvändbart i mitt fall... även fast jag testade den lilla storleken som 34 :( Jag får sy en skräddarsydd åt mig själv om jag ska ha någon verkar det som.....



Kommentarer:
Postat av: malin

Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en snygg julklapp till någon kanske? Eller lika gärna behålla den själv såklart! ;) Kika in och var med och tävla :)

Postat av: Sandra

Samma för mig.. helt omöjligt med stänger i.. man kan aldrig sitta eller nått..

Hoppas ni har en fin kväll.. själv är jag sååå förkyld att hälften vore nog.. det blir värre framåt kvällen.. hade tänkt överraska er.. men dog hos Eva..

Ska ner på stan i morgon.. ses??

Kram Sandra

2009-12-11 | 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback