Se flere på HITME.NO

Killar kan!

2009-12-1511:32:00
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland blir man imponerad över att killar faktiskt KAN :)

Fick meddelande tidigare på dagen att jag skulle vara uppklädd och klar klockan 18.00 igår för Baby hade något planerat :) Lite uppmuntran väntade tänkte jag och gjorde som han sa.

Jag satte mig i bilen och vi åkte in mot stan... och vi gick förbi den ena restaurangen efter den andra som stod på min gissningslista om vart vi skulle. Det blåste himla kallt och jag börjad nästan tappa humöret när helt plötsligt Karin och Henrik står bakom ett hörn och Karn ser lika förvånad ut som mig :)

Där hade grabbarna i smyg satt i hop en date som de överraskat oss med. Så gulligt av de och fint initiativ. Då blev jag glad :) Vi gick vidare mot en Mongolisk restaurang vi inte ätit på på jättelänge!

TACK KILLAR, NI ÄR BÄST!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback