Se flere på HITME.NO

Katt till familjen?

2009-12-0216:18:06
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vill så gärna ha en liten misse som gör mig och Blackie sällskap här om dagarna och la fram förslaget för herrn i huset igår.

Vad tror ni han svarade....? Just det...

Jag satte mig ner och tittade efter de sötaste bilderna jag kunde hitta på kattungar på nätet och la fram det med huvudet på sne för varje bild.

Han sträckte sig till att gå med på det....!! Fast självklart hade han några krav! För det första skulle den vara helvit och heta "Whiteie" Så vi har en "Blackie" och en Whiteie" Hahhaaa...?

Vi kom konstaterade att katten kommer troligtvis få 2 namn ;)

Sen ville han inte lägga 5000 kr på en Birma katt!!!



                      Hur kan man inte vilja ha en sån här sötnos!?!



Kommentarer:
Postat av: Caroline

Princess är ju en Birma, de är världens goaste och finaste katter, klart han vill ha en sån;) Haha

Postat av: Ella

Sen finns det ju faktiskt katter på katthem som man kan ta hand om oxå. Även raskatter..

2009-12-09 | 21:13:21
URL: http://www.ellasweb.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback