Se flere på HITME.NO

Inhandlat systemkamera!!

2009-12-1919:12:18
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är så nöjd!!

Gav mig själv en för tidig julklapp igår, nämligen en systemkamera! Nu är det dags att göra något åt dessa dåliga bilder som jag tagit med min digitalkamera och satsa på något ordentligt!

Det bidde en Nikon D3000 18-55VR!



Inhandlade den precis innan jag skulle iväg på julmyskväll hemma hos Sofia och tyvärr så hann jag inte packa upp den för att dokumentera denna underbart mysiga kväll. Hon hade så fint och juligt hemma hos sig med massa massa julpynt och ljus överallt.

Det var julklappsbyte och snacks på plats och jag fick med mig ett par lattemuggar hem :) Redan invigt de och är jättenöjd :)

Men lagom tills att jag vaknade hade batteriet laddats och var redo för att användas, så jag tog med mig vovven och gubben och gick ner mot bryggan.  Hittade massa roliga saker att fota på vägen och jag är helt frälst!

En ny fotomodell har vi fått i familjen också; Blackie! Så himla söt när hon sitter så fint och blir fotograferad.



Så nu kommer det garanterat bli mer bilder tagna och uppdaterade här på bloggen!! Jag kan inte sluta fota, hur kul som helst!

Men det var kallt att vara ute, 17 minus och mina fingrar var som istappar.. nästan så jag började gråta när jag kom in!



Är den nya istiden här?



Blackie sitter vackert! Fina handslaget är med också ;)




Så kallt att morrhåren fryser till is....



"Måste jag sitta här länge till?"



Utsikten över det frusna vattnet blev som en tavla i kameran!






Frusen metall kan man få sjukt snygga bilder av!



Vår lilla "låt det snöa skylt" utanför fick sin rätt!

Som sagt fanns massa roligt att fota ute, hade det inte varit så förbannat kallt hade jag säkert varit ute fortfarande ;) Men som tur är finns det saker att fota inomhus också :)








Har precis klätt granen och tänt massa ljus och ska nu mysa vidare!



Whiskeybordet är självklart med i bilden....

Lite god mat i köket nu sen så är jag supernöjd med denna dag! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback