Se flere på HITME.NO

1 vecka till jul!

2009-12-1714:03:02
Skrivet av Sandra Edlund

Nu är det nära och man kan börja räkna ner dagar istället för veckor! 7 dagar kvar och snön har lagt sig så fint. Det trodde jag väl aldrig att vi skulle få se så här mkt snö innan jul... hoppas verkligen att den håller i sig fram till julafton! Mysigt är det!

Blackie är så himla söt när hon springer runt i snön och leker. Roligare att gå ut med henne nu trots att det är så kallt! Denna vecka är tuff då jobbet tar mestadels av tiden och det är inga dåliga pass heller... Sen ska det handlas julklappar och fixas massa inför julen som vi ska ha här hemma!

Men mest av allt så känns det himla mysigt att bo här i vårt hus och uppleva den första snön. Visst är det annorlunda med snöskottning som ska tas hand om, vilket Baby gör väldigt bra ;)
Men det är så himla fint med snö på taket att man nästan bli lite förälskad + att hela området är så himla mysigt när det blir vitt överallt. Har tagit massa fina bilder men kan fortfarande inte hitta min kamerasladd...

Hur irriterande är inte det?



Kommentarer:
Postat av: Jonna

Nej tyvärr blir det inga fler än dem vi tog i fjol! Charlie är kastrerad nu :(



Men om ni är sugna på birmabebis så kan jag verkligen rekommendera Charlies uppfödare, hon bor i Västerås. Hon är jätteseriös och "fostrar" kattungarna så de blir supergosiga. Många föder ju upp raskatter på löpande band och har dem instängda i ett rum osv. Hon ställer ut sina katter också, de är jättefina!



Gud vad kul om ni skaffar en birmatjej! Detär världens underbaraste ras, så himla lugna (fast ändå lekfulla) och gosiga.



Puss på dig!

Postat av: eMMa

Jag hoppas du hittar sladden!!! Jag vill se en massa fina bilder :) Om en vecka ses vi! puss o kram

2009-12-17 | 21:40:22
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback