Se flere på HITME.NO

Trevliga måndag!

2009-08-1016:08:43
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har startat denna måndag på ett väldigt bra sätt tycker jag! :)

Tog tag i en storstädning direkt när jag vaknade och inser att ett stort hus kräver mkt mer städning *daaaah* Redan efter att jag dammsugit nedervåningens kök och vardagsrum var jag svettig och trött. Men det stoppade mig inte. Körde även hela övervåningen och fick för mig att plocka undan lite tvätt, diska, vädra och tvätta sängkläder, hänga upp kläder i dressingroomet och så var jag även på och målade lite.

Kände mig verkligen fit for fight här under dagen. Lite Spotify i högtalarna och allt går himla behagligt :)

Under min städning ringde min bror och frågade om jag ville följa med och gå ett varv runt sjön här ute då han var påväg så jag tog mig ett break och kopplade upp Blackie för en liten promenad. Har inte gått rundan förut men den var helt perfekt! Tog ca 45 minuter och så går man förbi badet om man känner för att avsluta med ett dopp.

Nu nu sitter jag här på altanen i min solstol och vilar mina fötter lite! Ska ta mig en dusch och sen kommer Baby hem och vi ska iväg och fira Ann på hennes födelsedag! :)

Mkt trevlig måndag!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback