Se flere på HITME.NO

Back from Helsingborg!

2009-08-0920:26:23
Skrivet av Sandra Edlund

Har kommit hem från en lång tripp ändå nere från Helsingborg och jag måste säga att det är lite komiskt att man reser i typ 7 timmars tid för att uppträda i en kvart på scen ;) Det är ju inte allt vi gör men ändå så är resan dit betydligt längre än vad själva jobbet är!

Helsingborg är en väldigt fin stad och det var 3:e gången jag var där nu faktiskt och komiskt nog så var det andra gången jag bodde på deras Grand Hotel. Mkt fint hotell och trevlig middag fick vi när vi kom fram. För övrigt så var vi väldigt gott omhändertagna. Skaplig skillnad med tanke på vårt senaste gig i Smögen.. hehe...

Klubben vi uppträdde på heter Pascha och var nystartad så det var fräscht och snyggt där, tyvärr lite liten scen för 3 personer att uppträda på tycker jag.

Nej, måste skynda mig iväg till jobbet nu... Dags att komma in i vardagslivet igen och göra rätt för sin sak. Ska bli kul o träffa arbetskamrater jag inte sett på ett tag!!

Återkommer :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback