Se flere på HITME.NO

Vilken underbar helg!

2009-04-2715:37:56
Skrivet av Sandra Edlund

Jättekul att ni engagerade er i min klänning! I sista stunden bestämde jag mig för att köra med band då jag kände att det nog var säkrast med tanke på hur mkt alkohol som skulle förtäras under lördagen! :) Några "flashing boobs" var inte på önskelistan från mitt håll!

Blev jättenöjd med klänningen tillslut iaf och den kommer ni nog se mer av! :)

Ett sånt underbart väder det kom till helgen! Riktig sommarkänsla!

Vaknade på lördagen och åkte direkt ut till mamma för att ligga i solstolen en stund. Hon hade även erbjudit sig att hjälpa mig med mitt småplock som jag skulle göra iordning till kvällen. Så efter några soltimmar åkte vi hem till mig och drack lite Caipirinhas!













Jag bjöd på lite tunnbrödssnittar, bruschetta, konjakkorv med feta ost och oliver och honungsmelon med parmaskinka.



                               ... och lite bubblande till det!

Folk ramlade in under kvällen och jag fick så himla mkt fina presenter! Bland annat fick jag massa olika presenter av Malin där hon samlat i hop lite olika presenter från att jag var liten upp till att jag fyllt 26. En liten barnbok (0-5 år) litet diadem (5-10 år) en Vecko Renyn (10-15 år) en flaska persikolikör (15-20 år) en bukett tulpaner (20-25 år) och så en trisslott för lycka i framtiden! :)
Av Sandra och Stefan fick jag en så söt liten rosa sparkcykel! :)
Magnus och Ann hade så sött hemmagjort kort med sig och ett paket med massa söta figurer att sätta på glasen för att lättare kunna hitta sitt egna glas. Supergulliga!
Av Johan och John fick jag Body Shop oliv body butter, och av Jonna och Mattias fick jag Body Shops wild cherry. Båda luktar sååå himla gott!
Fick massa massa Champagne flaskor och vin och choklad och annat smått o gott!

Svårt att komma ihåg allt...

Jättestort tack för alla presenter iaf!

Men mest av allt var jag så himla glad att mina vänner kom! Det var så länge sen jag träffade många av Er att man nästan blev tårögd. Inte så lätt att umgås när alla flyttat från stan men det var otroligt kul att så många kunde komma och det var länge sen jag hade så kul!











Vi snackade skit och drack massa gott tills klockan närmade sig 00.00 då vi tjejer + Stefan gick ner på krogen.





Sandra beställde in en flaska skumpa till oss för att skåla i! :)



                        Sen dansade vi hela natten lång! :)





Jag kunde inte haft en bättre födelsedags fest! Tack allihopa som var närvarande (+ extra tack till Emma som var duktig på att ta bilder under kvällen, mer bilder finns på hennes blogg)


Kommentarer:
Postat av: mia

Grattis! Och sen undrar jag vad det är för band du är med i? det framkommer nog aldrig

2009-04-27 | 18:04:36
Postat av: Sandra

Tack så mkt!



Vi är ett gäng tjejer som åker runt med en turne som vi kallar "Hardrock Hallelujah" där vi sjunger coverlåtar på gamla klassiska rocklåtar! Titta in på bloggen som bara handlar om turnen
http://hardrockhallelujah.blogg.se

2009-04-28 | 01:56:04
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Julia

Gott! Exakt vad hade ni på det rostade brödet? ;)

2009-05-06 | 22:28:46
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback