Se flere på HITME.NO

Banyan Tree Hotel, Bangkok!

2009-04-1018:56:25
Skrivet av Sandra Edlund

För alla som åker någongång till Bangkok måste jag rekomendera denna restaurang/bar som heter "Vertigo Bar" och ligger i "Banyan Tree Hotell"

Vi hade läst om denna bar där man har hela himlen som tak och en otrolig utsikt uppifrån 61 våningen! Det var ju bara ett måste att besöka. Sagt o gjort!

Efter att vi duschat klädde vi upp oss i de härliga morgonrockar och tofflor vi fick på hotellet :)





Efter lite mys i våra morgonrockar så klädde vi upp oss för ovanlighetens skull och begav oss...

Taxibilen framkörd...



Jag står uppklädd utanför hotellet innan vi kliver in i taxin:


Väl framme åkte kameran fram såklart:
















En otrolig känsla att sitta däruppe och titta ut över hela Bangkok! Jag är glad att vi tog oss dit och fick se detta. Nästa gång ska jag bo på detta hotell. Sjukt fint! För mer info om Banyan Hotell titta in på www.banyantree.com


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Meeeen va faaaasen åkte vi inte dit för??? Vi rekommenderade ju er dit oxå ... det såg ju heeeeelt otroligt ut och det var det oxå förstår jag... Ja ja nästa gång ska vi ta oss dit.. vi hann verkligen inte.. eller så var vi för trötta när vi kom hem på kvällaran.. snällt att låna byxor till Robert! Vi hade nog oxå behövt det!! ha ha

Kram S Ses snart

2009-04-10 | 22:13:02
Postat av: Ann

Ser ut som ett riktigt grymt ställe, förstår att ni blev nöjda!

Glad påsk på er! Och välkomna hem :-) Kram

Postat av: eMMa

ååå nu ångrar jag ännu mer att vi inte besökte Sirocco när vi va i Bangkok.. verkar vara ett till av dessa underbara restauranger!!! :) http://www.thedomebkk.com/sirocco/gallery.htm# Jättekul att ni filma och tog så mkt kort!! :) Och snällt att Robban fick låna byxor! haha Jag älskar bilden på dig med bangkok i bakgrunden!!! :) puss

2009-04-11 | 15:10:15
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: frida s

visst är det mysigt där. har bott där och ätit på den restaurangen och den är verkligen toppen ha ha. kramar

2009-04-11 | 19:15:42
Postat av: Sandra

Sandra: Ja, ni missade verkligen något. Otrolig utsikt och service. Men jag förstår att det inte riktigt fanns tid för allt. Hade inte vi legat o vilat upp oss den dagen så vet jag inte om vi hade orkat heller...



Ann: Det var verkligen grymt. Robban satt dock som en stel pinne.. haha.. han kunde inte riktigt släppa höjdskräcken!



Emma: Vad roligt att det finns 2 ställen som är likadana typ, Ser otroligt fint ut det där med! Det får vi ta nästa gång ;)



Frida S: Jaså ni har bott där, det hade jag ju kunnat tänka mig!! Ett otroligt fint hotell! Något dyrt med lägsta kostnad på 2000 kr/natt men det kan det nog vara värt ;)



KRAM PÅ ER!

2009-04-12 | 08:45:44
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback