Se flere på HITME.NO

Tidig morgon...

2009-04-1410:21:10
Skrivet av Sandra Edlund

Att ligga och lyssna på hur Baby snoozar om och om och om igen hör inte till vanligheten. Jag var tvungen att fråga om han brukar snooza så mkt. I så fall måste jag sova som en stock i vanliga fall då jag aldrig vaknar av det.

Men så var det inte idag, då var jag vaken innan hans klocka ringde för att han skulle till jobbet. Själv är man ledig 1 vecka till och är nu inne på min 5:e vecka! SICK!!

Men jag har massor att göra så det är bara bra, tjuvstartade redan igår med att sy lite. Visste fortfarande hur man gjorde iaf :)
Ska ta mig en macka och lite te nu sen ska jag köra igång igen vid symaskinen. Delar eventuellt med mig senare av verken :)

Tjo!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback