Se flere på HITME.NO

Myspyshörna

2008-09-3020:03:58
Skrivet av Sandra Edlund

Dagarna 2 på min ledighet har tillägnats hemmet! Var dags att förnya lite här hemma tycker jag, förnyelse förnöjer inte sant!?

Var dags att få ordning på en av våra "myshörn" Har testat lite olika varianter på hur det ska se ut men inte riktit varit nöjda. Men nu är det jättemysigt. Köpte en rund fotölj och ett bord och massa ljus. Se bara vilken mysig blogghörna det blev :)



Köpte även en hel del andra saker, bla så blev de lite skolådor till vår lilla hall nedanför trappen. Blir lätt mkt skit där och då är det skönt att ha utrymme att stoppa ner skiten i. Jag har en förmåga att lägga en väska på varje trappsteg, men nu är det slut på det! Hoppas jag ;)

Till dressingroomet blev det lite utökning med stänger och spegeln ska nu flyttas till en annan vägg och byrån som står mot den väggen ska in i vardagsrummet! Där vi hängt upp ett sött litet hjärta som ska hänga över byrån! Hänger ni med!? :)
Vardagsrummet fick ett nytt runt bord och sen köptes det massa mysiga saker till vårt kommande "Lööööv rooom" Hmmm.. jag menar "kontoret" (om ni frågar herrn i huset)
Det har dragit ut på tiden med att få det klart men i helgen fick vi indraget el och nu är det "bara" golvet som är kvar sen kan det fixas iordning!
Fick klartecken av Baby att inreda med färgklicken rött! Därav namet "Lööööv-room"
Ska nog hänga upp en liten skylt när han inte är hemma... han märker säkert inget! :P

Lite runda kuddar som jag ska sy överdrag till är inköpta! Madrass och matta är utvalt och jag bara längtar tills golvet är klart så jag kan börja fixa till allt!

Känns jättebra här hemma nu iaf...



Nu är det dags att förflytta mig till soffan och titta på idol! :)

Puss puss



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Gud vilket mysigt hem du har!

Postat av: Sandra

Taaack! :)

2008-10-13 | 03:00:05
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback