Se flere på HITME.NO

Uppsala tur och retur!

2008-09-1503:30:42
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter i den älskade soffan, det är sent och en hel dag har swischat förbi! Känns som jag nyss åkte härifrån men jag har varit borta i närmare 12 timmar och fotat i Zolex Studios!

Det var dags för mig att ta mina älskade bikinisar och bege mig mot studion för att bla fota lite produktbilder!



                             Många bikinisar har det blivit :)



        Efter lite make och packning satt jag påväg i bilen...

Mkt trevligt att träffa fotograf Roger och snick snacka lite, finns alltid så mkt att prata om. Sen var det dags att jobba! Bikini efter bikini skulle fotas och såhär efteråt känns det jättebra!

En behind the scene bild från sminkbåset:



                                Gillar Rogers suspekta blick! "

Jaha... har hon egen kamera, ja men då kan hon ju fota resten själv då"
:P

Sen avslutade vi hela fotningen med en lite roligare serie, roligare färsättning och bakgrund!

Bad Roger ta några bilder med min kamera:





Inte riktigt lika bra resultat som i hans kamera men en liten förtitt på hur det ser ut! :)
Jag är jättenöjd med resultatet och hade kunnat hållt på hela natten!

Men tyvärr så gick inte det utan vi var tvungna att avsluta så jag kunde åka hem i någorlunda tid och Roger hade en packning att slutföra. Imorgon bär det av mot Ibiza för de och mina bikinisar följer med för att få bra material!!
Ska bli så kul o se!! Hihihi...



Efter fotograferingen var det skönt att ta på sig myskläderna och åka hem igen! Skaplig träningsvärk jag lär ha i min svank imorgon.. been there, done that! ;)

Sussdax för mig nu! Natti natt...


Kommentarer:
Postat av: Katja

Håller med dig att man borde ge mer komplimanger till andra! :) Fin bild!

Postat av: Sandra

Då är vi 2 iaf som tycker det här i Sverige :)

Tack för komplimangen!

2008-09-16 | 14:04:02
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback