Se flere på HITME.NO

och bilen går bra...?

2008-09-2317:35:55
Skrivet av Sandra Edlund

Härlig dag... eller ja, vädret är ju bra i alla fall!



                Höstens färger är vackra...


Perfekt dag att vara ute och gå i. Tog en promenad idag då jag lämnat in bilen för att byta däck (som jag redan betalt för)och göra framvagns inställning + att de skulle titta på avgassystemet. Slutade med en räkning på närmare 5000 kr! (exklusive däcken) Fy fan! Nödvändigt ont antar jag!

Jag gillar inte när man kommer som tjej till en verkstad och ska lämna in sin bil och så när man ska hämta den så har det tillkommit massa andra fel! Hur vet jag att det inte försöker lura en stackars flicka på pengar!? Man har ju många skräckexempel på sånt där....

Så roligare dag än så kan man ju ha men jag klagar inte...

Jag lever iaf... det säger Dr Hanfors nämligen. Var där idag och besökte honom med mina probem. (inte bilproblemen alltså.. *fniss*)  Jag hoppas antibiotikan hjälper nu! Så man kan sluta vara orolig i onödan...

Annars så jobbar jag och ligger i! Äta jobba sova, äta jobba sova, äta jobba sova...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback