Se flere på HITME.NO

Housewife...?

2008-09-0215:03:22
Skrivet av Sandra Edlund

För er som följt mig här i blogget vet att för inte så länge sen så var det nedskärningar på jobbet, IGEN...
Läget var kritiskt för både mig och min Baby (en nackdel med att jobba inom samma företag) men det måste vara någon som gillar oss däruppe för vi klarade oss båda två! :) Precis på håret....

Otroligt tacksam är jag! Jag är verkligen ingen person som kan vara hemma och göra nothing! Jovisst kan jag, men jag mår riktigt dåligt då! Det är inte min livsstil! Jag skulle nog aldrig bli en bra hemmafru!

Men jag måste erkänna att jag känner mig som en liten hemmafru när jag har mina lediga dagar. Men då känns det ändå OK för jag vet att så är det inte. Jag har bara en sån otrolig tur att ha det schema jag har. Då kan jag tom trivas med att låtsas vara hemmafru för ett tag...



                          Me = Housewife... Hmmm... don't think so!

Jag älskar att ha många bollar i luften och massa saker att göra. Vilket jag har just nu. Tänk vad härligt det är att uppskatta så små saker som att få lägga sig i sängen efter en riktigt hård dag. Istället för att aldrig klivit upp ur den...
 
Vad uppskattar du?


Kommentarer:
Postat av: charlotta

Jag uppskattar alla mina vänner som alltid lyssnar och finns där hur jobbig man en är.. de e tack vara dom man kommer på fötter igen efter nergångar..

2008-09-03 | 13:06:37
Postat av: Sandra

Det har du rätt i! Det är verkligen något att uppskatta! Något varje människa borde ha...

Postat av: eva

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=21857 GRATIS KLÄDER. samla poäng och få presntkort på gina och hm..

2008-09-25 | 12:37:30
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback