Se flere på HITME.NO

Hängig...

2008-09-2415:46:21
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland blir man lite hängig..... av ingen anledning. Just nu känner jag mig tråkig. Behöver få en vändning på det! Jag måste vara världens tråkigaste människa att jobba med just nu. Ingen energi till att vara social och pratsam...

Försökte just göra något åt det genom att träna lite. Då brukar man blir lite piggare och få mer energi... men jag vet inte!



Känner mig fräsch iaf efter en dusch och ska nu iväg hem till mamma för att lägga lite slingor på henne. Hon vill bli lite fin (finare!) tills på lördag då vi ska iväg på "Ladys Night" Hehe....

Sen hem igen för att sy lite och ta hand om min käreste som är syyyyk! Tycker om att pyssla om honom då...


Kommentarer:
Postat av: sandra

Hej där Puma.

Inte hänga läpp, du fick rosor i fredags hi hi.

Min darling är på semester och jag är alone i 1 vecka. Hade ju varit skoj om man hade kunnat hita på något... men man jobbar varie dag. Ska på möhippa på lördag, det ska bli skoj. Det trista är att han kommer hem på lördag s vi ses inte föräns på söndag..:(

HAde viljat hittat på något under dagarna, men det blir bara att man är uppe sent och sover länge och om solen skiner som den har gjort nu i 2 dagar, går man upp med tuppen och tror att man ska sola ha ha. JA kroppen den är verkligen inställd på sol tid.. lite skalman över det hela.. inte ät och sov klocka utan sol och gå upp klocka ha ha



Var i dröm sy butiken i dag.. så nice.

Ska sy en köänning tänkte jag till bröllopet som stundar för min vän. (möhippan, lördag) Hon gifter sig den 4e okt.

Kanske lite sent ute. och jag har inte hittat tyg ller design heller ännu. Men det kasnek blir av.

Det bor en sömmerska i oss alla... ha ha

Ville säga hej och det blev ett lååångt heeeej..

Kram Sandra

2008-09-25 | 01:40:09
Postat av: Sandra

Hey girl!



Jaså du är home alone nu! Får du passa på att göra massa tjejiga saker som man bara kan göra medans mannen är iväg :)

Jaså så du var i himmelriket idag! Vad avis jag blir!! Vill dit jag med, kanske blir en tripp nästa vecka när jag är ledig! Vad kul o sy sig en egen klänning, hoppas du hinner fullfölja det!

Satt själv precis vid symaskinen och knåpade ihop lite då vittråden tog slut.. buuhuu! Typiskt!



Får ta mig o köpa ny tråd nu...



Hugs!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback