Se flere på HITME.NO

Fixat naglar hos Dominique på "kristallgrottan"

2008-09-0418:05:56
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har jag varit ute o flängt hit och dit. Det skulle lämnas paket och hämtas paket på posten. Efter att det var klart tog jag och besökte Dominique i hennes nya salong Kristallgrottan.

Passade på att få mina naglar lackade eftersom jag för en gångs skull har långa och fina naglar! :)



                                                    Söta Dominique



                            Mina fina naglar när det var klart!

Blev jättebra! Hon har verkligen varit duktig på att bygga upp denna salong! Mkt som ska fixas och donas men hon har gjort det jättebra! Har ni vägarna förbi tycker jag absolut ni ska titta in....

Vem behöver inte unna sig lite yttre skönhet då och då!?

Nästa gång kanske jag låter dig fixa tånaglarna också, Dompan! Hahaha...


Kommentarer:
Postat av: dompan

hahahaha bra där gumman du lär dig ju hihihhih pussar

2008-09-04 | 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback