Se flere på HITME.NO

Feeling good!

2008-09-1716:45:34
Skrivet av Sandra Edlund

Sov gott och när jag vaknade bestämde jag mig för att träna idag, hemma!

Så det var bara att köra på, känns skönt! Inte varje dag jag rör några hantlar och gör benböj precis! Men det är en bra start på dagen!



Perfekt trappa vi har här hemma för att springa upp och ner i, bra träning för rumpa och lår! :)

Duschade varmt och länge efter det och fick nya idéer på hur webshopen ska se ut. Så jag satte mig med det och ändrade layouten så som jag tänkt. Hoppas att det blir bra tillslut! :)

Även fixat allt med registrering hos patentverket. Hoppas på goda besked! Sen så har jag skissat lite på nya bikinimodeller. Behöver lite smågrejer för att börja jobba med det, men snart så! :)

Men nu har jag legat och slappat för länge... dags att gå utanför dörrarna. Ska leta efter ett nytt innertyg, hoppas det finns här i stan så jag slipper åka långvägar för att få tag i det!
Sen blir det fika med Baby hos Magnus och Ann. Kanske sista besöket innan det blir förökning i deras lilla familj :)

Later!



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tja Tösa

Ser ju inte ut som om du behöver så värst mycket träning, men underhålla kroppen är ju alltid bra.

Själv har jag inte sett insidan på ett gym på ett år typ. Skäms på mig!!

Fast jag ser ut som jag brukar faktiskt. Det är nog att tacka restautangen för.. man går ett par tusen steg där om dagen!

Fotar du något nu för tiden, täankte på din site, när blir den färdig?

Nu har jag väntat så super länge på att det ska bli klart.. ha ha Men jag förstår att det tar tid.

Själv har jag inte tagit en bild på Uberlänge.

HAr tappat kontakten m Nisse, han är ju lite seg i bland. Tagit en paus i från varandra under sommaren. Men vi har börjat höras av nu igen.

Saknar verkligen fotot. Borte kanske kolla m roger om han har lust att ta lite bilder.. Men han har jag inte hört av på 1000 år känns det som.

Tänkte tala om tt det ligger en super sy butik i Sundbyberg. Den borde du åka till. Den är rejält uppdaterad blan och i bland inte. Det har Anders köpt lite av sia tyger vet jag.

Ligger vid spåret i Sundbyberg. Kan visa om du har vägarna förbi.

Btiken är ENORM! Ett paradis för oss som gillar tyg och sånt:)

Har fnderat på vad ditt bikini märke ska heta? Har du något ännu?

Annars tyckte jag att Sandrisar vad nice;)

Att köpa en Sandris Bikni skullei nte kännas fel:)

Berätta mer om dina bikini butik planer. Super skoj verkligen!!

Stor kram Sandra

2008-09-18 | 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback