Se flere på HITME.NO

Feedback!

2008-09-2522:51:09
Skrivet av Sandra Edlund

Blir jätteglad när jag får feedback på mina bikinisar! Det ger mig en kick av att fortsätta hitta mer coola idéer. Feedback är alltid bra, bra som dålig. Det gäller ju att lyssna på vad folk tycker och inte bara köra på min egen smak. Det är ju inte bara för min skull jag gör dessa, det är ju faktiskt meningen att de ska säljas.. till Er! Bland andra....

Berätta gärna vad ni använder för bikini helst och tipsa om något ni gillar! Då skulle jag bli jätteglad! :)



Har fått höra respons från resan vad de tyckte och de var jätteimponerade och alla bikinisarna användes flitigt! Ska bli så himla kul o se hur allt material blev. Jag har ju bara sett några enstaka "behind the scens" bilder än så länge.

Ska iväg till Zolex fotostudio och gå igenom materialet i nästa vecka har jag planerat! Behövs bla för att få material till webshopen så den får en bra layout!

Vill ju komma igång snart så jag kan visa lite av mina verk!



Jag håller tummarna på att ni kommer gilla det :)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

(om Serena i GG)... Fasen, får höra det hela tiden. Är det verkligen så att vi liknar? Har inte sett mycket av GG men.... ja, har ju googlat damen... Ser likheter... Hm.... Puss puss!!

Postat av: Anonym

Ja gillar mest trekantsmodellen, funkar alltid men gärna i färggranna färger. Färger på bikinin betyder mycke! Vill få fram solbrännan så mycke som möjligt! Bikinitrosan får gärna vara med knyt på sidorna. Det är vad ja föredrar!

2008-09-25 | 23:35:06
Postat av: Sandra

Kul med en åsikt iaf! :)



Håller helt med dig om att färger har stor betydelse! Ska börja kombinera lite färger och se vad jag får för respons på det! Håll utkik! :)

2008-09-30 | 23:20:07
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback