Se flere på HITME.NO

VARNING! Känsliga läsare varnas!

2008-10-1501:09:27
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har ett stort plåster i bakhuvudet! Ska bli mäkta intressant o ta bort det imorgonbitti! För inte förrän då får jag se hur det ser ut!



Jag har varit på besök hos Doktorn idag på hudkliniken. Nämligen så att jag fick något väldigt läskigt bakom örat/i hårfästet som växte och blev större och större och blödde och blödde och varade och varade. Mkt otrevligt kan ni förstå. Någon nämnde hudcancer och alla ser ut att sett ett spöke så fort de tittar bakom örat på mig. Lyckades skrämma livet ur mina kära töser i taxin då det sprutade blod om mig en kväll innan utgång,förövrigt så har jag kört med röda slingor i håret den senaste tiden.

Inte trevligt med andra ord!

Första läkaren skrev ut lite antibiotika utan att ens tittat på det knappt, funkade inte! Tog mig då till ett annat ställe som skickade mig till ett annat ställe och där fick jag idag bort fanskapet!

Fick ligga på sidan på båren, lite bedövning och sen hörde jag hur det knastrade bakom örat på mig. Svimfärdig...? Nästan! Men det gick bra... hoppas jag! Nu vet jag hur det känns att vara stelopererad i nacken. Den känslan fick jag av bedövningen!

Men de säger att det inte är något farligt så nu kan alla andas ut som varit oroliga!

Jag är otroligt lättad!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback