Se flere på HITME.NO

Födelsemärken/leverfläckar -Bort Bort Bort-

2008-10-1021:50:19
Skrivet av Sandra Edlund

Åhhh.. så trött jag är just nu på alla dess födelsemärken jag har. Nu när jag verkligen stört mig på de så är det ju det enda jag ser  när jag tittar mig i spegeln också!

Sitter här och försöker leta efter något ställe som kan snällt och fint ta bort de jävlarna, men det verkar ju inte existera här i Eskilstuna iaf.

Jag har varit och kollat mina fläckar några gånger eftersom jag varit orolig om de är farliga eftersom att jag råkar riva upp ett och annat ibland (inte så konstigt när de tex sitter precis vid BH bandet!!)
Men det enda jag får höra är "Nej,de är inge farliga" "Ta bort de!? Nej. tyvärr så gör vi inte skönhetsoperationer här"

*SUCK*

Det verkar som helt enkelt får ta mig till en plastikklinik som kan hjälpa mig! Men vilken ska man då välja? Vad känns bra egentligen? Jo det ska jag säga.. att när någon man känner/litar på säger att den varit någonstans och varit nöjd med resultatet så känns det genast mkt tryggare! Det kallas rekomendation! DET är grejer det!!

Så... någon som kan ge mig ett tips?? Nää.. trodde väl det!


*This sucks!*


P.S Erkänna att du inte kommer kunna titta på något annat än mina leverfläckar nästa gång du ser mig nu! :)



Kommentarer:
Postat av: Lotta

hej

jag har varit å tagitbort leverfläckar 2 grr här i stan. första kommer ja inte ihåg vart ja va men tror ja bara va på vårdcentralen. andra va ja hos nogot privatläkare vid godisland. men tänk på att du får ärr å de e inte så kul de med :)

2008-10-11 | 13:46:48
Postat av: eva

jag har tagit bort! med laser och dte blir JÄTTEBRA resultata!!

Postat av: eva

jag fick inga ärr...

2008-10-11 | 21:34:19
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker du är jätte fin som du är o hoppas du inte tänker för mycket på en små sak som det här...Du är ju jätte fin!! Kram

2008-10-12 | 01:45:27
Postat av: Sandra

Det där med laser lät mkt lockande, slippa ta till kniven är ett plus! Hoppas jag kan hitta något snart! :)



Tack så jättemkt Karin, blev jätte chockad och glad över din kommentar! Det värmer alltid lite extra när tjejer ger positva kommentarer! Tack tack tack! :)



KRAM KRAM

2008-10-12 | 04:00:14
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Hej söt!



Konstigt att du fick det svaret tycker jag. Jag va oxå orolig för några leverfläckar för ett par år sedan och kollade upp den på vårdis här i stan. Läkaren konstarerade att de inte var farliga men frågade om jag i alla fall ville ta bort dem så jag slapp oroa mig igen. Så det gjorde jag. Hade du en kvinnlig kanske? Jag hade en ung snygg läkare, han kanske bara ville se mig i string haha! skoja Kram

2008-10-12 | 12:03:41
URL: http://http:
Postat av: Sandra

Hahahaha!! Du är rolig du! Nej det var faktiskt en manlig läkare, tyvärr satt den inte på baken då kanske jag blivit erbjuden att ta bort den ;) För det hoppas jag din gjorde... annars blev du väldigt lurad om du skulle dra ner byxorna för att ta bort den på magen (eller någon annanstans!)

Puss tösen!

2008-10-12 | 14:36:40
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

undrar om du hittat något ställe i eskilstuna ännu som tar bort födelsemärken? :)

2009-09-16 | 10:30:14
URL: http://zipzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback