Se flere på HITME.NO

Ny vecka...

2008-10-1401:24:30
Skrivet av Sandra Edlund

Jag borde sova.. jag kan inte sova... längre! Jag somnade till en film för ca 1 timme sen. Frustrerande!! Men nu är jag pigg igen.. undra hur länge det varar i natt då. Igår blev jag så frustrerad att jag gick ut för att ta en promenad 02.00 mitt i natten. Gick 1 timme... natten är fridfull... men läskig. Otroligt skönt att ta på sig mössa, vantar och bara gå ut helt osminkad. Vem bryr sig mitt i natten... ingen! Jag var nog en nattuggla i mitt förra liv!

Söndag var söndag, slappa lite, äta glass.. äta godis! Såg början av en film, somnade och vaknade. Söndagar är alltid söndagar! :)

Idag är det måndag, det har tillbringats tid vid symaskinen. Och vad jag höll på!! Testade lite nya sätt att sy på, inte roligt att testa nya saker, då vet man liksom inte hur man gör och man får göra om flera gånger. Men jag gav inte upp tills jag var klar. Det är mitt måste, då vill man inte återuppta det. Därför måste det avslutas.

Jag önskar jag kan dela med mig av det jag syr, har frågat om jag får dela med mig av det eller om det är hemligt tills allt är klart. Väntar på svar.... känns ju mkt roligare att dela med mig och kanske få höra vad ni tycker!

När jag var klar firade jag med att baka en äppelpaj som Baby och jag tog med ut till hans föräldrar. Smaskig!



                                Packad o klar för avfärd

Äta bör man också, annat än bara godis o dylikt. Idag lagade jag kött! Var riktigt sugen på det! Till det: broccoli! Wonderful!



                                   Mat mat mat mat mat mat

Sen blev jag ompysslad! Mina fötter fick kärlek! Hihi...





Nu är mina fötter lena som en babystjärt! :)

Nyfixade naglar har jag också...



                         Glitternaglar... gjort av mig själv!


Imorgon ska jag till hudkliniken! :)

Vad tror ni om att sova nu...? Försöka duger...!







Kommentarer:
Postat av: NatalieRantanen

vad fina naglar :D

Postat av: Sandra

Tack så mkt! :)

2008-10-18 | 18:13:38
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback