Se flere på HITME.NO

Utflyktsdag!

2008-10-0302:46:07
Skrivet av Sandra Edlund

Guuuud vad skönt att vara hemma!

Har haft en riktig utflykt idag! Började med att jag åkte till Sthlm och besökte den omtalade tygbutiken som är rena himmelriket! Har varit där tidigare och man kan strosa runt i hur många timmar som helst om man har tid/känner för det!

Idag fanns det inte tid för det, skulle nämligen vidare till Uppsala sen för att hämta bildmaterial med mina bikinisar från Ibiza. Men fick med mig 10 st nya tyger och nu är jag ivrig med nya idéer igen! :)

Är jättenöjd med bildmaterialet från Ibiza och det var precis vad jag behövde för att dra webshopen ett steg närmare öppning! Det tar sig... den som väntar på nå gott :)
Jag har redan fått beställningar fast jag inte ens startat och det känns jättebra!

Jättekul o se hur bikinisarna sitter på olika personer, alla ser ju inte ut som mig!
Även bra att bikinisarna fick komma till användning innan de går till försäljning så att jag vet hur de klarar av solljus, saltvatten och slitage överlag. Vill ju veta att det är kvalité på produkterna jag säljer! De verkar ha klarat det fint och det glädjer mig mycket!

Har lite behind the scenes bilder som ni kan få se!



Såg även att jag fått ett stort tack av själva agenturen "Rask Models" som stod för modellerna under resan! Känns jättekul att de gillade bikinisarna och visar sin uppskattning! Sånt värmer!

Inlägget ser ni här:

http://raskmodels.blogg.no/1222944347_en_stor_takk_til_flin.html

Donnan bakom Rask Models är Helene Rask som är en otroligt driftig tjej med skinn på näsan! Hon har varit med i branschen länge och byggt upp en agentur i Norge, där hon själv kommer ifrån och bor. Jag har träffat henne personligen och man kan inte annat än gilla den tösen! En tjej jag ser upp till på många sätt! :)


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Vilka fin-fina bilder. Du är så duktig på att sy och mycket annat oxå. Kul med ungdommar som är driftiga det har man glädje av i framtiden. Det är synd om dom som är arbetslösa och får bo kvar hemma och slöar till. På tal om att sy. Kan du sy "ut" mina nya byxor de blev lite tajta (förstår inte det) börjar de göra storlekarna mindre eller...Ha en bra helg! KRAM Mamma

2008-10-03 | 05:38:16
Postat av: Anonym

Tack mamma! Så du ser mig fortfarande som "ungdom" tycker jag var lite roligt. Borde inte jag vara vuxen vid det här laget.. hehe!

Att byxor krymper eller minskar i storlek beror på något annat . Men det kan jag hjälpa dig med! Jag kan lägga upp ett mat och träningsschema åt dig så ska vi nog se att det blir bra! Hihi! Puss o Kram!!

2008-10-03 | 12:25:23
Postat av: Linda Kristine

Hei Sandra.



Ville bare si tusen takk for lån av lekre bikinier under Ibiza resan!!

Du er jätte duktig :-)))



Den hvit/silver binikien var min klare favoritt som du ser på bildet, helt nydelig!



Kram,

Linda Kristine, Rask Models.







Postat av: Sandra

He Linda! Kul att du gillade bikinisarna! Jag är jätteglad för det! Massa fina bilder fick jag på er :) Glädjer mig!

Roligt o höra vilken favorit du hittade!!



Kram!

2008-10-05 | 12:45:38
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback