Se flere på HITME.NO

Ingen vanlig utskällning....

2008-10-2014:20:39
Skrivet av Sandra Edlund

Igår fick jag en utskällning! En utskällning av ett annorlunda slag!!

Fotograf Roger Sundberg satt med bildmaterial som ska levereras för en kalender i sammarbete med Gatebil som är ett stort evenemang i Norge (körs även 1 gång om året i Sverige) och på en bild han valt ut på mig ser jag alldeles för vältränad ut att han tom var tvungen att sitta o retuschera bort muskler! Hahaha...  tyckte det var lite komiskt!

Tog inte så hårt på den utskällningen utan skrattade mest, vad ska jag göra!?! Sluta röra mig från sängen till soffan, från soffan till kylskåpet, från kylskåpet till matbordet!?! Förlåt Roger men du får allt stå ut med mina muskler ;)

Det var en sommar för några år sen då jag var med Zolex och agerade modell/casting director i samband med Gatebil i Rudskogen.



Det var mkt folk, solen sken och tjejerna från Rask Models tvättade bilar i bikini! Det var populärt vill jag lova...





                                Ni kanske förstår varför...?? ;)




                                 Det fotades dag som natt!






Plåtning börjades under kvällen och avslutades sent efter midnatt! Så här ser resultatet ut!



__________________________________________________________________

Annars under gårdagen så slappade jag bla i soffan, kollade på TV, käkade glass med chokladsås och grädde!
Ni kanske förstår varför jag blev lite fulliskratt när han ringde o "skällde" på mig! ;)


Kommentarer:
Postat av: Robban

Så fin hjärtat :-) kisses

Postat av: Jonna

Haha, vad kul att han ringde just när du moffade :-)



Jag har dock blivit duktig nu så att jag kan göra bra reklam för dina bikinisar på beachen i sommar ;-) Puss!

2008-10-21 | 21:36:52
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Eva

fin du är tjejen! Hur går det med laserklinikerna? =) Kramis!!!

2008-10-22 | 10:09:42
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Sandra

Taaack baby! :)



Så nu är ditt nya liv igång Jonna! Det kommer du klara lätt, speciellt med lite "presenter" under vägens gång. Puss!



Thanks Eeeew-a! (för er som sett Wall-E fattar s) Har hittat en laserklinik i västerås som jag hoppas på! Berättar mer sen :) KRAM

2008-10-22 | 16:43:08
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Eva

ja vad spännande =) he he!!!!

2008-10-27 | 21:02:56
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback