Se flere på HITME.NO

Dr Alban i Eskilstuna

2008-10-1215:25:32
Skrivet av Sandra Edlund

Igår sov jag bort hela dagen typ. Blir så sne när jag vaknar och inser att halva dagen gått. Det är nackdelen när jag jobbar som jag gör att jag är hellre vaken om nätterna än dagarna.

Hade pratat med brudarna om att vi skulle köra en kväll i Sthlm men tiden flög iväg och jag kände att jag inte fick ordning på mig själv så då tog jag mig en stänkare och stannade hemma! Baby gjorde likadant och tog fram sin gitarr och repade lite inför hans inhopp i hans lillebrors band "Endless Circulation" som är 1 november.

Självklart filmade jag lite!



Det roliga var att vi hade ingen aning om vad vi skulle göra eller planerat något men bestämde oss för att gå ner till Grappa och äta en bit till att börja med.

Bättra på maken innan man går måste göras... hmm... vad gör Robban vid mitt sminkbord helt plötsligt!? Där fick jag dig allt! ;)



                              Något du vill berätta kanske? :)



                                          Jag är redo att gå iaf!

Tog oss ner till till Grappa och åt gott, drack gott och funderade på vad vi skulle göra. Lillebror Johan skulle ner till stan och vi bestämde oss för att gå in till det nya innestället "Statt Saturday" för att hälsa på. Visade sig att Dr Alban var i stan och skulle uppträda.

Ni minns väl honom och hans hits som spelades för x antal år sen.



Lite chockad över hans comeback måste jag säga och efter att sett honom uppträda så måste jag säga att han borde nog gått i pension för alltid. Detta var ingen hit!! Nog för att han var sjukt besviken på ljudkillen och grinig över ljudinställningen och rundgångarna men... ja... se själva hur han lackar ur! Hahaha.. SJUKT ROLIGT!

 

Träffade även min kära bror där inne som hade laddat med Dr Alban hela kvällen och var helt lyrisk! Haha... Han är bra rolig ibland! Prompt skulle vi fotas med legenden, inte ens ett leende kunde han bjuda på! Men vi ser glada ut iaf...



                   Dr Alban, Syster, Bror (syns det eller)

Träffade massa roligt folk och det blev en toppen kväll. Blir alltid som bäst när man inte har förväntat sig något! Kul o träffa brudarna Tezzan o Nina. Var ett tag sen!



Bäst av allt när vi kom hem och kröp ner så ringer helt plötsligt lillebror Johan och vill komma upp på besök, han hade precis följt med en tös hem till dörren (gentlemän går i familjen tydligen) Självklart får han det. Alltid välkommen! Helt plötsligt dracks det whiskey och bira och han fick prata av sig....

Trodde aldrig han skulle gå! :) Hahaha... så rolig när han står påklädd och är påväg ut!



                                     "Har du alla papper i en pärm?" *



Hahahaha... Otroligt lyckad kväll!! :)

Puss på Er!

___________________________________

*Citerat Pappa Rolf Peterzon (internt skämt)


Kommentarer:
Postat av: JP-Zone

" Trodde aldrig han skulle gå! " hmm?

Postat av: Sandra

Du Johan?

2008-11-23 | 14:00:54
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: JP-Zone

yeah ?

2008-12-06 | 09:39:17
URL: http://www.myspace.com/endlesscirculation

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback