Se flere på HITME.NO

BLOGGTORKA!!

2008-10-2715:08:59
Skrivet av Sandra Edlund

Känns lite sjukt när man inte vet hur/vad man ska skriva... på något sätt så sätter fingrarna stopp när jag försöker skriva och så skriver jag inget alls istället! Vad vill egentligen folk läsa, vad vill jag skriva för något? Vem skriver jag för och varför? Mkt frågor kring min blogg just nu.

Förstår att mamma inte vill att jag slutar blogga! Min blogg måste vara det bästa som hänt dig va! Hahhaa... att ständigt veta vad din dotter gör (eller trooo sig veta *blink*)
Vad skulle man göra utan bloggen idag? Bli tvungen att prata mer med sina nära och kära? Känns som att läsa andras bloggar är ett sätt att hålla kontakten på. Det knäppa är ju att det vet ju inte den som skriver bloggen! Den har ju egentligen ingen aning om man inte lämnar ett fotavtryck. Jag lovar att jag ska bli bättre på att låta mina vänninor veta att jag läser om de för att jag vill vara en del av deras liv och vara deras vän...

And that's a promise! ;)

För övrigt så lägger jag upp en bild från helgen på mig... ta er en noga titt för nästa bild kommer vara annorlunda! Hihi....




Kommentarer:
Postat av: Ann

Vad fin frisyr! :-)

Postat av: Sandra

TAAACK! :)



Var själv nöjd faktiskt! Inte ofta det händer :)

2008-10-28 | 02:18:42
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Jasssåååå.... har du äntligen kommit till dina sinnesfulla bruk och ska klippa dig kort?? hoppas hihi Den här bilden var jättefin, du passar skitbra i kortare hår! :) Men du är ju alltid lika fin! :) puss och kraaaaaaaaaaam

2008-10-28 | 08:13:32
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Frida S

Jag läser din blogg Sandra :). Det är ett bra sätt att hålla koll på er brudar när jag sitter på andra sidan östersjön och har tråkigt!



Kram kram Frida

2008-10-28 | 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback