Se flere på HITME.NO

Julen närmar sig med stormsteg!

2008-11-2013:58:33
Skrivet av Sandra Edlund

Tog med mig glögg och pepparkakor till jobbet igår och bjöd grabbarna på, det uppskattades :)

Jag blev på ännu bättre humör nu när snön kom och helt plötsligt så känns det som att det inte är långt kvar till jul!
Nu är det dags att tänka annorlunda, nu ska snart julpynt fram, julklappar ska inhandlas och julafton planeras.
I år blir det lite annorlunda då vi faktiskt ska vara hemma hos oss på julen. 

Vi har inte så stora familjer någon av oss så det blir perfekt att slå ihop de till en liten knytis i vårt underbara kök. Jag är jättesugen på att börja planera. Kanske börja skriva inbjudningskort redan ikväll..?

Ska kolla också med pappa om det passar att vi kommer upp någon dag innan jul och firar en "lill-jul" med de också. Det gjorde vi förra året. Så himla mysigt i deras "lilla" stuga med tända brasor och så ser man snön som ligger tätt utanför.

Eftersom jag vet att du läser min blogg pappa så kan du ju faktiskt svara här i kommentatorfälten om det passar sig även i år eller om ni har andra planer? :)

Lite mysiga/fina bilder från förra julen då vi var däruppe.

Se så vackert landskap.... (ooooh så vuxet det lät!! Hahaha)







Nu är det dags för mig att göra lite nytta, ska iväg och uträtta lite ärenden! :)


Kommentarer:
Postat av: Ann

Å vilka fina bilder på vinterlandskapet! Finns det något mysigare?? (Ja, klart det gör, men vintern är bra mysig den också!)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback