Se flere på HITME.NO

Nysydd bikiniunderdel!

2008-11-2602:14:06
Skrivet av Sandra Edlund

Märks det att jag har bloggtorka!? Skulle tro det....

Men nu sitter jag här framför datorn iaf, mitt i natten och har precis klappat mig på huvudet för att jag kämpat med en bikiniunderdel som jag la åt sidan för inte så länge sen. Ibland blir man så irriterad på småfel som kan uppstå. Jag börjar nästan hellre om än att sprättar upp och gör om! Men idag tog jag mig i kragen :)

Allt jag syr designar jag helt själv och använder inga mönster vilket gör det hela lite mer äventyrligt! Antingen kan jag tänka helt fel eller så blir det jättebra... men det kan även bli bra fast inte som jag tänkt det från början!

Lite så var det idag... fast resultatet blev som jag tänk det! Men jag fick jobba lite annorlunda mot vad jag tänkt för att få fram resultatet.

Nu när ni allt nyfikna va!? På hur det ser ut....





Det är nu jag brukar skriva "Sååå vad tycker ni? ;)" Men ni slipper det hädanefter!

Har hittat en jättebra community för alla som syr. Där finns massa olika forum om man behöver råd eller diskutera något, annonser, länkar, och så kan du lägga upp bilder på vad du sytt så andra kan kommentera. Jag har bara lagt upp 2 bilder än så länge man har fått massa kommentarer och frågor. SKIT KUL! 
Man behöver lite feedback för att höra vad folket tycker o här inne är ni ju så dåliga på det :P

Genom sidan så har jag hittat massa bra webbutiker och andra bloggar för att få lite tips o ideer, så idag beställde jag massa roliga tyger och sytillbehör! :) Blir mer o mer grejer här hemma! Måste börja strukturera alla grejer lite bättre nu så jag vet vart jag har allt...


Men nu ska jag röra mig mot sängen... God Natt på Er!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Fäftigt!!!! ja inte på mej jo för 30 år sen det jag hade på mej då ja det vill man inte tänka på. Tyvärr finns det på kort. Nej det du gör är mycket roligare o snyggare. KRAM mamma (som jobbar igen )

2008-11-26 | 05:00:28
Postat av: sandra

Tack mamma! Hehe.. vi ska väl hitta en modell som funkar för dig till sommaren också. Tro inte att du ska komma undan :P Tack för rundturen idag! Skönt men kallt :)

KRAM

Postat av: Ella

Home safe från e-tuna. Ätermannagrynsgröt för at slappna av lite fter gig och plötsligt slog det mig, vi mååste hitta på nåt extra inför lussegiget!! Nåt julrockigt borde man väll kunna hitta på!?

2008-11-27 | 03:25:35
URL: http://ellasweb.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas kvällen blev lika bra som den såg att att bli :) Inte visste jag att Eskilstuna kunde vara en sån partystad mitt i veckan.. haha!

Håller med om lussegigget! Vad kan vi tänkas komma på! Ska fundera på det.... Vet du vem som jobbar mer?

2008-11-27 | 23:29:28
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Julia

söta :)

2008-12-01 | 15:51:09
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad duktig du är! Roligt att se! Vad är det för sida du pratade om? Jag syr också en hel del, så det vore roligt att hitta den där sidan :) God Jul på dig! Kram!

2008-12-23 | 21:58:38
URL: http://joforsberg.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack så mkt! Den där sysidan jag pratade om heter www.sysidan.se fiffigt nog ;)



Titta in där och bli medlem, massa bra tips för alla som syr! GOD JUL! :)

2008-12-24 | 00:11:32
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback