Se flere på HITME.NO

En upptagen fredag!

2008-11-2202:49:16
Skrivet av Sandra Edlund

Har precis kommit hem från jobbet , värmde lite glögg och äter en halv pepparkaka. Utanför är det alldeles vitt och snöflingor yr i luften. Guuuud vad skönt att vara hemma! En sluddrandes Baby kom precis hem från krogen och försöker återberätta kvällen mellan sina sluddringar. Så söt :)

Började dagen med en tripp ner på stan och inhandlade en liten födelsedags present till en liten söt tös som heter Elvira, hon fyller 2 år imorgon.
Självklart hittade jag lite annat smått o gott till mig själv också :) Lite färglada mössor och halsdukar tycker jag är mysigt nu när kylan kommit!
Efter vår tripp på stan var jag tvungen att ta vara på tiden för att förbereda mig inför morgondagen då det bär av till Karlskoga och kör "Hardrock Hallelujah" turne.
Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig och det är det värsta jag vet att försöka hitta något i sista stund. Så jag var faktiskt duktig och gjorde det i tid!

En liten för-titt på morgondagens outfit! ;)



Sen var det dags att förbereda på annat håll, nämligen så var jag tvungen att byta däck på min bil så jag kan åka med den imorgon! Alltid i sista stund.. I know! Det är tur att man har så goda vänner som ställer upp när man behöver det!

Det var knappt att vi hann sätta på däckena förrän det var dags att träffa Andreas nere på Grappa! En liten festlig måltid måste man hinna med innan jobbet också! Tråkigt att behöva åka o jobba när de andra planerar fortsättning av kvällen men vad gör man inte ;)



                                      ....en bild på herrskapet!.....

Sen var det full fart på jobbet och nu sitter jag här! Glöggen är nu slut och halva pepperkakan är uppäten. Lite idol och sen ska även jag sova! God Natt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback