Se flere på HITME.NO

Fredagkväll

2008-11-1512:58:58
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen var jättetrevlig! Tack Magnus och Ann för gästfriheten, riktigt mysigt var det och hoppas vi inte höll er uppe alldeles för länge med Svante!




                                    ..... såhär såg jag ut......

Svante hade vuxit och börjar bli mer och mer vid medvetande... han log så sött och gjorde olika grimaser.
Här ler han åt mamma Ann... Så fina!



Som sagt så skulle herrarna laga mat och vi tjejer kunde sitta o prata i vardagsrummet under ett glas vin (för min del)

Det dukades upp och vi åt jättegott i samband med att idol började!



Det bjöds på fylld kyckling med fetaost och vitlök, potatisgratäng och jättegod sallad! Riktigt gott! Det gjorde de bra måste jag säga!!



Det blev mkt kelandes med Svante och de bjöd på både jäger, whiskey och vin för den som ville ha! Baby var inte den som tackade nej...

Därav denna bilden... hahahaha....!!



___________________________________________________

Det togs massa fina bilder på lillpöjken under kvällen... Här har vi några!







                           ............Sov så sött när vi skildes åt!..............

_________________________________________________________________

Men nu måste jag klä på mig, ska ner till stan o äta lite brunch och hämta biljetter till "Henrik Schyffert - The 90´s Scen"
Efter det är vi hembjudna till Bokis, var så länge sen vi träffades allihopa. Ser fram emot kvällen! :)

Later!



Kommentarer:
Postat av: Ella

Förfrågningar även från tyskland nu.. :-)

Postat av: mamsen

Tack för att jag fick följa med på Schyffert. Kanonföreställning hur rolig som helst. Hoppas kvällen blev bra efter att jag lämnade av er. KRAM Mamsen

2008-11-16 | 08:23:25
Postat av: Sandra

Ella: fan vad kul! Får hoppas det blir något! :)



Mamma: Det var så lite så, du behöver lite uppmuntran nu när du är sjukskriven. Det var riktigt roligt! Hihihi...



KRAM KRAM

2008-11-16 | 14:21:45
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback