Se flere på HITME.NO

Jobb jobb jobb jobb... äntligen lite ledigt!

2008-11-2500:55:01
Skrivet av Sandra Edlund

Jag känner mig fortfarande handikappad i min nacke, hade inte räknat med denna eftersläng. Inte nog med att jag hade dragit på mig krämpor (som jag inte ens orkar prata om) innan gigget o så kommer man hem o är ännu värre!
Men kul hade jag!

Helgen gick sjukt fort! Försöker tänka tillbaka vad jag gjort o minns knappt. Kan betyda att man hade för mkt att göra. Jobbade hela helgen iaf! Både på mitt vanliga jobb och i Karlskoga som sagt. Även Söndag natt var jag in o gjorde en hjärtlig insats på mitt vanliga jobb. Om inte det vore nog så har jag varit inne på kvällsmöte idag också. Mkt som händer nu...

Annars har dagen varit hur bra som helst,  haft jättekul under dagen.

Hittade nämligen en instrumental version av låten "I like big butts" med Sir Mixalot, minns ni?



Så jag bestämde mig för att spela in den idag och jag har då aldrig haft så kul när jag spelat in en låt! Hahahah... ni skulle höra mig! Gäller att vara rapp i käften och hänga med i texten. Plus att tänka på uttal och andningar... inte det lättaste men det gick! ;)

Det går fort när man har kul, som ni vet. Gjorde mig redo för mötet och efter det gick jag och Baby ut och åt lite italienskt! Efter en helg med bara jobb kände jag att även jag förtjänade ett glas rött och känna av ledigheten!



Just nu sitter jag i soffan nu och myser till 100 % Livet är bra underbart! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback